NeoBux Direct Referrals

Neobux direct referrals adalah penting untuk kejayaan kempen anda. Referrals yang disewa akan memberikan anda wang, tetapi anda juga memerlukan direct referrals - orang yang menyertai NeoBux di bawah anda dan memberikan anda wang secara berterusan.


Ramai pengguna Neobux tidak mendapatkan direct referrals dan hanya memberi tumpuan kepada referral yang disewa. Ini adalah satu kesilapan kerana mereka hanya menggunakan separuh daripada potensi sebenar Neobux. Orang selalu berfikir bahawa mendapat direct referrals Neobux memerlukan kos wang yang banyak, tetapi pada hakikatnya, terdapat banyak cara untuk mendapatkan referral murah, atau malah percuma.

Berikut adalah beberapa cara untuk mendapatkan direct referral segera.

Cara mendapatkan referrals adalah dengan menggunakan traffic exchanges(pertukaran trafik). Seperti namanya, ia merupakan satu cara untuk bertukar-tukar trafik dengan orang lain yang ingin laman web mereka terdedah kepada masyarakat. Pertukaran trafik yang tipikal menawarkan anda kredit untuk melihat laman web, dan anda menggunakan kredit untuk mendapatkan views pada laman web anda. Jika nisbah untuk surf adalah 1:1, maka 1 view bersamaan 1 kredit, dan 1 kredit akan membolehkan anda mendapat 1 pelawat di laman web anda.

Traffic exchanges(pertukaran trafik) berjaya kerana hanya mereka yang berminat dalam NeoBux sahaja akan mendaftar, dan apabila mereka berbuat demikian, mereka bermotivasi untuk klik kerana mereka mahu. Anda mendedahkan pautan referral anda kepada seluruh masyarakat, dan hanya akan menarik perhatian orang-orang yang berminat sahaja, sama seperti anda hanya klik pada laman yang anda berminat.

Terdapat beribu-ribu traffic exchanges(pertukaran trafik) di web, jadi memutuskan mana yang perlu disertai boleh menjadi masalah bagi ramai orang. Berikut adalah senarai traffic exchanges(pertukaran trafik) yand dirasakan terbaik.

#1 - EasyHits4U
EasyHits4U adalah salah satu daripada traffic exchanges yang paling terkenal. Mereka mempunyai pangkalan pengguna yang besar dengan lebih daripada 400,000 ahli, dan itu bermakna banyak referrals yang berpotensi!. Sistem mereka adalah mudah untuk digunakan dan mereka mempunyai banyak tools bagi anda untuk mempromosikan laman web anda. EasyHits4U pasti beerbaloi untuk dicuba.

# 2 - TrafficG
TrafficG adalah traffic exchanges yang ringkas dengan nisbah surfing 1:1 dan mereka memberi ganjaran kepada anda dengan 10% kredit daripada referral yang surf. Perkara terbaik tentang program ini adalah mereka membolehkan anda menghubungi referrals peringkat pertama anda secara langsung, jadi anda boleh melatih mereka untuk berjaya.

# 3 - Traffic Splash
Traffic Splash dipilih kerana ia akan memberi hasil yang diingini. Di samping ia mempunyai reka bentuk yang unik, ia juga mempunyai kakitangan yang sangat ramah yang sentiasa ada untuk membantu anda.

Untuk menggunakan traffic exchanges untuk mendapatkan referrals adalah amat mudah. Semua yang anda perlu lakukan adalah regsiter di laman web mereka dan mula melayari laman web untuk mendapatkan kredit, dan menggunakan kredit tersebut untuk mempromosikan link referral anda. Tetapi sudah tentu, ia perlu dilakukan dengan betul, jika tidak usaha anda akan gagal.

Satu lagi cara untuk mendapatkan direct referrals Neobux adalah dengan menggunakan downline builders(pembina downline), program-program yang direka khusus untuk anda untuk membina satu pasukan. Biasanya, ia adalah suatu pertukaran perkhidmatan dengan nilai yang sama. "Anda menyertai laman saya dan saya menyertai laman web anda."

DownlineRefs adalah salah satu pembina downline khusus bagi laman bux. Ia adalah percuma untuk menyertainya dan naik taraf adalah pilihan. Mereka mempunyai pangkalan pengguna yang besar, yang bermaksud referrals yang lebih berpotensi untuk anda!.

Tips Tambahan
*Jika anda mempunyai ramai kenalan di facebook atau di mana-mana sahaja, anda boleh memperkenalkan program PTC NeoBux ini kepada mereka.
*Anda juga boleh meletakkan link referral anda di dalam blog ataupun laman web anda bagi meningkatkan potensi referrals yang berdaftar di bawah anda.
*Anda juga boleh menyertai forum-forum yang membincangkan mengenai program PTC dan meletakkan link referral anda pada forum tersebut.